Sunday, April 19, 2009

Loh! ni gambo anak Dr Husin../ tok husin..ini yg. cerita dulu tu! gambo baru boleh publish..Ni dibuat di dewan Felda di mana mawi pon buat kat sini...yg. pompuan tu ingineer..suaminya juga ingineer...
Ini adalah tempat makan di Ulu Kenas..agak selesa juga..kami ada bawa bermacam-macam makanan..kot-kot dapat jumpa ita & makan sama-sama, tetapi hampa..ita tak muncul-muncul..ita p berakit..menyusuri Sungai??/..
Abah dah kelaparan nak P makan...mancing ikan pulak x dapat..
Ali sedang menikmati mee hon goreng yang dibawa.
inilah sekolah baru ichah. Ini semasa pendaftaran tempoh hari..kita sama-sama berdoa agar ichah berjaya SPM dengan cemerlang..Datang Dengan Harapan...Pulang Dengan Kejayaan.
Huh! ini perlawananan pimpong antara wakil potera jaya dan wakil Perak...mak uteh berpasangan dengan Ita VS abah & ali...keputusan seri..sebab bolah dah pechah..x kira..lain kali ki mai lagi.
Di dalam permainan pimpong ini..Kalau tak menang dengan tuan rumah x boleh masuk...ho1ho1 gurauu je..nampaknya kuruslah mak uteh..hari hari pukul pimpong...nisah akan jadi macam kerengga....he!he!..
Ini kacang nih! abah x tau nak kasi pusing gambo.. Dia ni rajin baca buku..dan suka makan kismes..nampaknya dia ni pandai nanti..
sapa x kenal itu..ita dan ibu posing..kat mana lu lak..Budak bawah tu nak posing gak...

No comments:

Post a Comment