Azan Di Masjidil Haram

Loading...

Surah Sajadah Hafalkan ye!

Loading...

Surah Yassin

Loading...

Surah Al Waqiah Hafalkan ye!

Loading...

Surah Ar Rahman Cuba hafal ye!

Loading...

AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA

Loading...

Saturday, October 10, 2009

SALAM

Salam Amin, salam Ita, salam Ichah, Salam ali...
Diam tak diam umur abah dah bertambah..jadi makin pendek..Mudahan allah sentiasa membimbing kearah kebaikan dan kesejahteraan dunia dan akhirat.
Minggu lepas 94/10/09), abang asri telah selamat menjadi pengantin baru..tapi sayang amin, Ita, ali, ichah tak dapat meraikan bersama..Sungguh meriah majlis. abah minta maaf x dapat masukan gambar.....Banyak abah ambik gambar tapi pakai kamera orang lain..so x de le gambar..kak ija pon x masukan gambar...
wah agak garand juga le..siap ada kompang dan tarian Zapin negeri johor. tahniah pak uda dan kak ram. Abah pon balik naik bas je..penat sangat..takut nak pandu malam. Ramai jemputan yang hadir..
Sekarang ni orang tengah sibuk untuk pergi haji..tadi dah buat kursus perdana di masjid sultan azlan shah Politeknik..Abah dan ibu x dapat jemputan kerana x dapat surat..pak cik Izhar dah dapat..tapi mereka pergi secara pakage.
Tapi oleh kerana teringin juga nak p haji, jadi..pergi juga lah melawat kejap ketempat kursus tu..
Mohon anak-anak abah tolong sembahayang hajat..doakan abah dan ibu dapat pergi tahun ini..
selipar nak pergi haji dah beli dah..
Siapa pernah tengok Meteor?? atau tahi bintang??..dua hari yang lepas abah ada melihat meteor ..waktu pagi lk 6.10minit, selepas sembahayang subuh di surau..nak pergi pasar beli santan...Meteor melintas dilangit..Wah amat cantik...hadapan berwarna merah kekuningan..Hijau kekuningan..biru kekuningan..dan ekor putih...bahagian kepala sebesar bola tenis..cantik sungguh..itulah petama kali tengok meteor agak dekat..dapat lihat lk 3 saat.
Kepada amin tahniah dah beli almari/meja/lampu belajar yang baru..Berusahalah bersunguh-sunguh..Tidak ada orang yang akan tolong kita..kecuali diri sendiri..
Jumpa lagi.....bye!..