Wednesday, April 8, 2009

10 April 2009 KHAMIS Sunyi Balik

Waduh! sunyi balik kitaorang hanya blog ni yang mengubat rindu..Ali dah balik ke asramanya..begitu juga ita..Ibu tu hanya blog ni pengubat rindu..ada le kalu ada corat coret dari amin ke ita ke ..dapat le "Berita Dari rantau" than bukak le lagu alleycats atau sudirman Anak Dagang ..abah pulak suka bukak lagi "U Were always on my mind nyanyian " willie Nelson.Ari tu Ita tengah siapkan satu clip Youtube ntah siap ke x x tau..kalu ada best juga...

Sebenonya ibu tu rindu Ibunya di kampung min ..Tok Piah..Bila sebut cerita Tok Piah ni..ari tu nak sambut hari jadi nya..Mak chu dah siapkan pasang lilin 7 batang (umurnya 70th..begitu seronok Tok Piah..Tapi bila ibu check-check bukan 5/4 tetapi 4/5 oh!oh! silap..., jadi memandangkan lilin dah dipasang dan jemputan dah datang teruskan juga dengan tiupan lilin..oleh kacang...dipanggil PREbirthday Party..

Tak pe bulan mei ni kita sambut lagi dengan sekali ali..., kalu x dapat hadir ucapkan tahniah je..besar hati atuk tu..dapat ucapan tahniah dari pelbagai tempat..kalu dari rantau lagi baik..tengok le kalu x mahall bil...

Waa ari ni Khamis ita nak p camping kat ulu kenas...Best juga jadi cikgu ni asik camping je..ari tu d Pulau Pangkor.best juga dapat mandi kot..kita pon x pernah pegi ulu kenas ni..amin pernah pergi masa dia di mrsm dulu..hutan kot?/...Pasal camping Pulau pangkor tu..Ita ada cerita yang mencemaskan..dan katanya kena rasiakan..dari pengetahuan umum..kalu nak tau..nanti abah ceritakan eso lusa ke..kalu ingat..

Kita cadang nak lawat Ali pada hari ahad ini..kalu boleh outing nak bawa dia ke ulu Kenas..mungkin ada chance jumpa ita...kita nak berenang..Min Ada ikan tak di situ??abah nak bawa pancing..
Ok lah untuk ari ini..

Buat anak-anak abah bacalah Quraan, satu muka cukup sehari janji baca....insyaalah akan diberkati allah aktiviti kita ari tu!...Juga sebelum pegi sekolah tu baca "alam nasrah 8 kali" insyaalah Allah akan permudahkan program kita pada hari tersebut..
SALAM....u're always on my mind....

No comments:

Post a Comment