Thursday, January 29, 2009

My Family

INTRO:

Nama ku Abdullah Hussin, la ni duduk d Pekan Razaki Ipoh..ho.ho..best tinggal di sini dekat dengan surau. Isteri yang ku sayangi pula bernama Pauziah dia suri rumah sepenuh masa.Ada 4 orang anak dua lelaki dua perempuan..ha..ha.. yang tua bernama Bunyamin..la ni di Egypt.belajo..yang kedua Lily Mashitah..la ni belajo cikgu kat Pulau Pinang..yang ke tiga Siti Aiyshah belajo di Sekolah Agama Bota..baru ni ambik PMR hu..dapat 9A..tahniah..le dan anak paling bongsu namanya Ali Husin..la ni baru masuk Madrasah Idrisiah di Kuala Kangsor. Aku buat Blog ni bukan apa hanya untuk mengiratkan talisilaturrahim dengan family, anak-anak, isteri aku..semua dah pandai berblog ho..ho..kalu x buat nanti ketinggalan le. Begitu juga supaya dapat info-info terkini dari mereka-mereka yang disayangi ni. Setakat ni dulu le intro..nanti bila lapang aku akan tulis lagi.... ............................................OK sambung lagi cerita..Adik beradik aku ada 5 orang termasuk aku enam le..Yg. tua aku panggil Mak Long..than Mak Ngah..Than Pak Uda..THan Mak Uteh..Than Aku..Than Acah..yg. bungsu sekali..Aku sangat sayang mereka-mereka ini..Gitu juga anak-anak saudara ku..Anak saudara ku aku mulakan dari yang tua le..Noi..la ni tengah buat Phd. di Australia..dia pensyarah UITM..balik nanti dapat le prof. madya..huh..than Azhar..dia ni Engineer TNB..Oii.Pangkat dah beso juga..than Izul..dia Ingineer Kapal..dulu keliling Dunia..susah sikit nak jumpa sebab selalu kelaut..eee...kalu aku sure lembik..mabuk kapal..than Mamat ..ha! .. Ha!..di Pilot MAS..gajinya Beso..dia bawak 747.round the world dia..than..nanti sambung lagi le...

1 comment:

  1. dah tengok blog ..tahniah...boleh tambah lagi ..rajin2 tulis dan tambah gambar

    ReplyDelete